Bautizo de Jahnissi


¡Buenos días!

Este pasado fin de semana hice varios dulces para un bautizo para un niñita llamada Jahnissi.. hice Cake Pops y Cupcakes.. miren estas fotos que saqué.. me gustó mucho este proyecto!
This past weekend I made some sweet things for a Christening/Dedication table for a little baby girl called Jahnissi.. I made Cake Pops and Cupcakes..  I´ve uploaded many photos for you all to see.. I really loved this project!






Es un día muy importante y por lo tanto me aseguré que fuese muy especial.. recuerdo la dedicación de mi niño el cual cumplirá 3 años en solo unas pocas semanas..
It´s a very special day and I wanted to make sure that I do something very special.. I remeber the dedication of my own ´baby´s on that will be 3 in only a few weeks..


El tema que escogí fue sobre los búhos (muy lindos..) en colores marrón, rosa y verde lima.. No sé porqué pero me gusta esta combinación de colores.. algunos de los Cupcakes son decorados con fondant y otros con frosting con sabores de chocolate ( los marrones) y chicle (los rosados) y los Cake Pops son tarta y frosting mezclado de sabor chicle cubiertos con chocolate de leche fundido.  
The theme I chose was owls (so cute..) in brown, pink and lime green.. I´m not sure why but I love the combination of these colours.. some of the Cupcakes I decorated with fondant and others with frosting in chocolate (brown) and bubblegum (pink) flavours and the Cake Pops are bubblegum flavoured cake and frosting mixed together, made into balls and dipped into melted milk chocolate.   


Pueden ver que me gusta mucho trabajar con el sabor a chicle.. ;-D  Bueno la verdad es que aún me queda más de la mitad de mi botella aunque la fecha de caducidad es el 18.05.2015 quiero aprovechar para aprender como trabajar con un nuevo sabor..
As you all can see I have been working quite a bit with the bubblegum flavour ;-D  Truth be told is I have about a half bottle left and it only expires on 18.05.2015 but I want to make the best of it as it takes time to learn how to work with a new flavour to get it to the exact taste you want..









Durante los próximos días pondré más información sobre el Taller del día de la Madre que será el 27 de abril..
In the next few days I will post more información about our upcoming Mothers Day Workshop that will be on the 27th of April..

Espero verles allí!




Labels: